Bestellen

Bestelinformatie Elite CarCare

Bestellen

Bij Elite CarCare kunt u 24 uur per dagen, 7 dagen per week uw bestelling plaatsen. De webwinkel is volledig geautomatiseerd, inclusief de berekening van de BTW, levertijd, verzend- en afhandelingskosten en de betaling. Nadat uw bestelling is geplaatst ontvangt u een bevestigingsemail. Zodra uw bestelling wordt verstuurd ontvangt u hier ook een e-mailbericht van. Bij het door u bestelde product kunt u zien wat de verwachte levertijd is.

Als Elite Carcare aanvullende vragen heeft zult u worden gebeld of gemaild.

Betalen

U kunt Elite CarCare uitsluitend beveiligd betalen. Dit houdt in dat Elite CarCare geen bank en credit card gegevens van u kan zien, uw betaling wordt door de Rabobank verwerkt. Alle betalingsmogelijkheden zijn tevens beveiligd met een 128 bit SSL certificaat, zodat uw betaling 100% veilig kan worden uitgevoerd. De beschikbare betalingsmethoden zijn afhankelijk van het land.

iDeal

Als u via iDeal betaalt wordt uw betaling direct doorElite CarCare ontvangen, en zal uw bestelling direct verwerkt kunnen worden.

PayPal

Als u betaalt via PayPal betaalt wordt uw betaling direct ontvangen en zal uw bestelling direct verwerkt kunnen worden. Tevens geniet u kopers bescherming via PayPal. Dat houdt in dat u tot 45 dagen na uw aankoop een eventueel geschil bij PayPal kunt melden. PayPal handelt dit voor u af, als het geschil niet wordt opgelost dan geeft PayPal u uw geld terug.

AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten (NL/BE)

AfterPay voert voor Elitecarcare.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.

Overboeking

Als u kiest voor een handmatige overboeking, dan wordt de betaling doorgaans binnen 1-3 dagen ontvangen. Omdat uw bestelling pas in behandeling wordt genomen zodra uw betaling is ontvangen, levert deze betalingsmethode vertraging op.

Elite Design
IBAN: NL71 KNAB 0259 4661 58

Kortingscodes en E-Bon

In de winkelwagen kunt u een kortingscode invoegen. Als u deze opslaat dan wordt er direct gekeken of hij geldig is, en de korting wordt toegepast.

 

Verzenden

Verzend- en afhandelingskosten

De verzend- en afhandelingskosten worden automatisch berekend op de betaalpagina aan de hand van het door u ingevulde afleveradres.

Elite CarCare gebruikt voor de meeste zendingen DHL of PostNL. Zodra een pakket wordt verstuurd ontvangt u een e-mailbericht van DHL of PostNL met afleverinstructies. U kunt tevens de bezorging wijzigen.

Track & Trace

Zodra uw pakket is verstuurd ontvangt u een e-mailbericht met tracking info. Ook kunt u eventueel de afleverinstellingen wijzigen.

Elke verzending wordt verzekerd verzonden. Dit houdt in dat wanneer het product aankomt en door het vervoeren defect is geraakt, Elite CarCare ervoor zorgt dat u zonder extra kosten een nieuw product krijgt.

Niet thuis?

Niet thuis? Dan kunt u zelf de tweede bezorg afspraak inplannen op een dag en tijdstip dat u wel thuis bent. De postbode probeert het pakket vier keer te bezorgen! U krijgt hier een e-mailbericht over en een brief in uw brievenbus.

 

Klachten

Elite CarCare doet er alles aan om haar klanten zo tevreden mogelijk te houden. Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent met de geleverde service. Is dit het geval, wilt u dan contact opnemen met info@elitecarcare.nl. Vermeld hierbij het volgende:

  • Uw bestel nummer (indien van toepassing)
  • Bestel datum (indien van toepassing)
  • Uw product (merk, model, code)
  • Wanneer en met wie heeft u contact gehad
  • Samenvatting van de situatie
  • Uw klacht

Uw klacht wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen behandeld. Er wordt telefonisch contact met u opgenomen over hoe uw klacht kan worden opgelost, en hoe dergelijke gevallen in de toekomst kunnen worden voorkomen. Elite CarCare streeft naar 100% klanttevredenheid en staat daarom open voor alle suggesties.

Bestellingen buiten de Europese Unie

Als u bestelt vanuit een land buiten de EU, dan kan de douane mogelijk nog invoerheffingen en belasting aan u doorberekenen.

Contact onze geweldige collega’s!

Elite CarCare  onderscheidt zich met een spontane en persoonlijke klanten service. Heeft u een vraag over een product dat u overweegt aan te schaffen, een product dat u heeft gekocht, of wilt u gewoon even met één van onze geweldige collega’s spreken? Neem dan contact op per e-mail of telefoon!